24: Blåst (206 av 365)

365 foton 2015 070
.

6 thoughts on “24: Blåst (206 av 365)

    1. obontjillevippen Inläggets författare

      Tack! Bilden tagen häromdagen när det faktiskt var sol en stund på eftermiddagen. Det blåser idag också men det är lite ”medan det regnar kommer det en skur”. I år har vi inte planerat någon resa med hela familjen och med både katter, får och dessutom en valp kan vi inte chansa på en sistaminuten-resa. Vi måste förankra hos någon/några som kan hjälpa oss med att titta till djuren. Så det är bara att försöka stå ut med detta eviga regnande.

      Svara
  1. Janicke

    Hej vännen, så många urfina bilder här! Och så långt du har hunnit. Själv har jag varit urdålig både med egna bilder och med att kika in hos andra. Nu får det bli bättring!
    Var ligger det där stenbrottet? Dit vill jag. Och å så gärna jag skulle vilja träffa din valp! Han är väl stor nu.
    Den där nöjesautomaten hos mig sitter på gaveln till ett gammalt hus i Grangärde i Dalarna där jag var en kortis för några dagar sedan. Helt otroligt att den finns kvar, tycker jag.

    Svara

Kommentera

