351: Vägren ( 188 av 365+1)

vägren

Trafikstockning.

16 thoughts on “351: Vägren ( 188 av 365+1)

    1. obontjillevippen Inläggets författare

      Fniss. Anade en rörelse till höger, hann inte få fram kameran för att plåta de första som passerade bilen med någon meters avstånd. Stannade, lät dem gå undan lite och så kunde jag fotografera.

      Svara
  1. Boel

    Smart tolkning!!! Jag hade samma tanke som du till detta tema men jag har inga renar nere i Skåne och ingen planerad resa till Idre i sommar fast vi varit där i många år nu……

    Svara
  2. tantaugusta

    Kanske lånar din tolkning om vi stöter på några när vi åker norrut. Föredrar den här synen sommartid, läskigare när det är mörkt och isgata…

    Svara
  3. annettejuhlin

    Å, vilken perfekt bild till temat! En perfekt bild överhuvudtaget, gillar den verkligen! Jag inser ju att det är en trafikfara, men väldigt exotiskt i mina ögon att se så många på samma gång. Jag hade fotat som en tok om det där hade hänt mig 🙂

    Svara
    1. obontjillevippen Inläggets författare

      Tack så mycket! Jag fotograferade som en tok. Jag bor drygt femtio mil från just den här vägkröken och har alls inga renar i närheten. För mig är det väldigt exotiskt. 🙂

      Svara

Kommentera

