321: Trångbodd (198 av 365+1)

Barcelona 2016 001

Jag var tveksam om jag skulle använda denna bild. Den är inte särskilt bra rent tekniskt men den är perfekt till temat. Det här är den ”breda” delen av rummet. Fotot är taget med mesta vidvinkeln jag kunde få till med min lilla kamera. Rummet är ca två och en halv meter brett framme vid fönstret, sedan smalnar det av kraftigt. Rumsdörren gick inåt och slog i sängen när den var fullt öppen. Jag fick pussla för att få in resväskan.
Men jag skulle ju inte sitta på rummet och uggla, huvudsaken var att jag hade tak över huvudet och en dörr att låsa. 🙂

4 thoughts on “321: Trångbodd (198 av 365+1)

  1. maltanita

    Helt rätt inställning. Varför ska man ha ett stort fint rum när man ändå inte ska göra annat där än att sova. Då är det bättre att lägga pengarna på annat som är kul och intressant.

    Svara
    1. obontjillevippen Inläggets författare

      Precis! Jag kom undan med halva hotellkostnaden jämfört med andra basketföräldrar som också åkte ner för att kolla på cupen. Å andra sidan blev det inte så mycket sömn, eftersom jag inte tänkte på att ta med mig öronproppar. Med en stor del av Barcelonas nöjesliv utanför hotellet, var det ett himla liv om nätterna.

      Svara

Kommentera

