330: Upplyft (229 av 365+1)

365 foton 2016 028

Nej, jag törs inte.

8 thoughts on “330: Upplyft (229 av 365+1)

  1. maltanita

    Det gjorde jag men hade inte så mycket val, en bröllopspresent då jag och maken gifte oss 1992, alltså inte igår 😉 Det var det värt, ja, att gifta sig förstås men att våga. Utsikten över Stockholm är fantastiskt fast lite skraj var jag nog där vi stod i den lilla korgen.

    Svara
    1. obontjillevippen Inläggets författare

      Oj! Vet inte om jag hade vågat, trots det. Jag gav faktiskt min dåvarande man en ballongflygning i present vid något tillfälle. Helt galet, då han är flygrädd och jag höjdrädd … nej, vi kom aldrig iväg.

      Svara
  2. maltanita

    Glömde visst att kommentera din bild. Tycker den är riktigt bra, man ser verkligen hur liten korgen är och plus för att du fick med två på samma bild 🙂

    Svara

Kommentera

